Books
קציר, ש' ופרי-חזן, ל' (2018). החינוך הממלכתי החרדי: מהקמה להתבססות (ירושלים: המכון הישראלי לדמוקרטיה).
פרי-חזן, ל' (2013). החינוך החרדי בישראל: בין משפט, תרבות ופוליטיקה (ירושלים: האוניברסיטה העברית בירושלים ונבו).
Articles
Note: # denotes articles published with my graduate students
Zak-Doron, I.# & Perry-Hazan, L. (2023). "Abandoning children to their participation? A rights-based analysis of the strong participation ethos in democratic schools’ disciplinary procedures," International Journal of Educational Research, 118, 1-12.
Perry-Hazan, L. & Baumel, A.# (2023). "On participation and manipulation in educational settings: Exploring the lowest rung of Hart’s ladder in a youth organization," Childhood, 30(2), 194-209 .
Perry-Hazan, L., Barak-Corren, N. & Nachmani, G.# (2023). "Non-compliance with the law as institutional maintenance at ultra-religious schools," Regulation & Governance, 1-25.
פרי-חזן, ל' (2023). "מי רוצה להוציא ערמונים מן האש? שיקולי מדיניות בבג"ץ רובינשטיין", בתוך ג' ספיר וח' זיכרמן (עורכים), שומרי החומות: בג"ץ והחברה החרדית (עמ' 132-109). אוניברסיטת בר אילן.
זק-דורון, ע'# ופרי-חזן, ל' (2023). "השתתפות תלמידים בקבלת החלטות בוועדות משמעת בבתי ספר דמוקרטיים: קונפליקטים בין הזכות הקבוצתית להשתתפות לבין זכויות המתדיינים ופתרונות אפשריים"', עיונים במנהל וארגון החינוך.
Gazit, M.# & Perry-Hazan, L. (2023). "The road (not) taken: Principals’ perceptions of at-risk pupils’ participation in collective decision-making," British Educational Research Journal, 49(3), 538-554.
Perry-Hazan, L. (2023). "Haredi Education in Israel: Policies and Practices," in N. Leon & K. Kaplan (Eds.), Contemporary Israeli Haredi society: Profiles, trends, and challenges. Routledge.
Katzir, S.# & Perry-Hazan, L. (2022). "Promoting Educational Change in Religious Enclave Schools: A Comparison of Radical and Moderate Haredi Activists in Israel," Educational Review.
German Ben-Hayun, S.# & Perry-Hazan, L. (2023). "Elementary School Children in the Online World: Naming and Mobilization of Rights," Children & Society, 37(2), 359-387.
German Ben-Hayun, S.# & Perry-Hazan, L. (2023). "In the Same Boat: Parents’ and Teachers’ Role in Protecting Elementary School Students’ Online Rights," Children and Youth Services Review, 146.
Perry-Hazan, L. & Somech, A. (2023). "Conceptualizing Student Participation in School Decision Making: An Integrative Model," Educational Review, 75(6), 1202-1223 (joint first authors).
Katzir, S.# & Perry-Hazan, L. (2023). "Discourse, Legitimacy, and Bottom-to-Bottom Change: Haredi Activism to Promote Secular Education in New-York Hasidic schools," Journal of Education Policy 38(1), 141-165.
Berkovitz. I. & Perry-Hazan, L. (2022). "Publicwashing in Education: Definition, Motives, and Manifestations," Educational Researcher, 51(6), 411-418.
רובין, א', נוביס-דויטש, נ' ופרי-חזן, ל' (2022). "בסך הכול אתם גם רוצים שהם יסיימו": נשירה של סטודנטים חרדים מהאקדמיה", עיונים בחינוך, 21, 244-216.
גזית, מ'# ופרי-חזן, ל' (2022). "השתתפות נוער בתהליכי קבלת החלטות ברשות מקומית במסגרת התכנית הלאומית לילדים ונוער בסיכון", עיונים במנהל וארגון החינוך, 37, 255-229.
ניר, ט' ופרי-חזן, ל' (2022). "'אנחנו לא יוצרים סיטואציה שתגרום לנו להתנגדות': מסגור הזכות להשתתפות במועצות נוער ברשויות מקומיות בישראל", עיונים במנהל וארגון החינוך, 37, 380-353.
Perry-Hazan, L. (2021). "Students’ Perceptions of their Rights in School: A Systematic Review of the International Literature," 91(6) Review of Educational Research 919-957 (ranked 1st in education).
Perry-Hazan, L. & Noihof, L.# (2021). "Senior Teachers’ Learning about Student Rights," 72(5) Journal of Teacher Education 564-578 (joint first authors).
Barak Corren, N., & Perry-Hazan, L. (2021). "Bidirectional Legal Socialization and the Boundaries of Law: The Case of Enclave Communities’ Compliance with COVID-19 Regulations," 77(2) Journal of Social Issues 631-662 (joint first authors).
Birnhack, M., & Perry-Hazan, L. (2021). "Differential Rights Consciousness: Teachers’ Perceptions of Privacy in the Surveillance School," Teaching and Teacher Education (joint first authors).
Perry-Hazan, L., Finefter-Rosenbluh, I., & Muzikovskaya, E.# (2021). "Secular Teachers in American, Australian, and Israeli Jewish Religious Schools: Freedom of Religion, Passing, and Everyday Forms of Resistance," 47(4) Oxford Review of Education, 495-512.
German-Ben Hayun, S.# & Perry-Hazan, L. (2021). "Why Should it be My Concern? How Teachers in Low-and High-SES Primary Schools Mobilise their Pupils’ Online Rights ," 69(3) British Journal of Educational Studies 327-346.
Perry-Hazan, L. (2021). "Conceptualising Conflicts between Students’ Participation Rights and Other Rights and Interests," 40(2) Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education 184-198.
Gazit, M.# & Perry-Hazan, L. (2020). "Disadvantaged Youth’s Participation in Collective Decision Making," Children and Youth Services Review (joint first authors).
Perry-Hazan, L. & Tal-Weibel, E.# (2020). "On Legal Literacy and Mobilization of Students’ Rights from a Disempowered Professional Status: The Case of Israeli Teachers," Teaching and Teacher Education (joint first authors).
Birnhack, M. & Perry-Hazan, L. (2020). "School Surveillance in Context: High School Students’ Perspectives on CCTV, Privacy, and Security," 52(7) Youth & Society 1312-1330 (joint first authors).
Perry-Hazan, L. & Birnhack, M. (2019). "Caught on Camera: Teachers’ Surveillance in Schools," 78 Teaching and Teacher Education 193-204 (joint first authors).
Katzir, S.# & Perry-Hazan, L. (2019). "Legitimizing Public Schooling and Innovative Education Policies in Strict Religious Communities: The Story of the New Haredi Public Education Stream in Israel," 34(2) Journal of Education Policy 215-241,(joint first authors).
Perry-Hazan, L. (2019). "Religious Affiliation, Ethnicity, and Power in Admission Policies to Jewish Religious Schools," 60(1) Critical Studies in Education 73-92.
פרי-חזן, ל' (2019). "תהליכי ההסדרה של החינוך החרדי בישראל: פוליטיקה, משפט ומה שביניהם", עיונים במנהל וארגון החינוך, 36, 353-313.
Perry-Hazan, L. & Lambrozo, N.# (2018). "Young Children’s Perceptions of Due Process in Schools’ Disciplinary Procedures," 44(5) British Educational Research Journal 827-846.
פרי-חזן, ל' (2018). "הסדרת לימודי הליבה בחינוך החרדי בפרספקטיבה השוואתית", משפט, חברה ותרבות, א, 525-493.
Birnhack, M., & Perry-Hazan, L., & German, S.# (2018). "CCTV surveillance in Israeli primary schools: Normalization, resistance, and children’s privacy consciousness," 44(2) Oxford Review of Education 204-220 (joint first authors).
Perry-Hazan, L., & Perelshtain, O.# (2018). "Mobilizing Ethnic Equality in Admissions to Schools: Litigation, Politics, and Educational Change," 19 Journal of Educational Change 51-75.
Perry-Hazan, L., & Birnhack, M. (2018). "The Hidden Human Rights Curriculum of Surveillance Cameras in Schools: Due Process, Privacy, and Trust," 48(1) Cambridge Journal of Education 47-64 (joint first authors).
Finefter-Rosenbluh, I. & Perry-Hazan, L. (2018). "Teacher Diversity and the Right to Adaptable Education in the Religiously-Oriented School: What Can We Learn from Students’ Perceptions?" 50(5) Youth & Society 615–635 (joint first authors).
אלמוג, ש' ופרי-חזן, ל' (2017). "'אין חכמה לאישה אלא בפלך'? על זכותן של בנות ונשים חרדיות לחינוך לזכויות", בתוך ספר שטרסברג כהן (א' ברק, י' זמיר, א' כהן, מ' סבוראי וא' עפארי עורכים, שריגים: נבו), עמ' 147-123 (תרומת המחברות שווה).
Nir, T.# & Perry-Hazan, L. (2016). "The Framed Right to Participate in Municipal Youth Councils and Its Educational Impact," 69 Children and Youth Services Review 174-183 (joint first authors).
Perry-Hazan, L., & Birnhack, M. (2016). "Privacy, CCTV, and School Surveillance in the Shadow of the Law," 50(2) Law & Society Review 415-449 (joint first authors).
Perry-Hazan, L. (2016). "'You're So Adorable, Adorable, Adorable! I'm Speechless; So Much Fun!': Children’s Participation in National Policymaking," 67 Children and Youth Services Review 105-113.
Perry-Hazan, L. (2015). "Curricular Choices of ultra-Orthodox Jewish Communities: Translating International Human Rights Law into Education Policy," 41(5) Oxford Review of Education 628-646.
Perry-Hazan, L. (2015). "Freedom of Speech in Schools and the Right to Participation: When the First Amendment Encounters the Convention on the Rights of the Child," 2015(2) BYU Education and Law Journal 421-452.
Perry-Hazan, L. (2015). "Court-led Educational Reforms in Political Third Rails: Lessons from the Litigation Over ultra-Religious Jewish Schools in Israel," 30(5) Journal of Education Policy 713-746.
פרי-חזן, ל' (2015). "השפעת משפט החינוך על בתי הספר החרדיים באנטוורפן: לקחים לישראל (בחלון חדש, קובץ PDF)", כתב העת לחקר החברה החרדית 2, 87-60.
Perry-Hazan, L. (2014). "From the Constitution to the Classroom: Educational Freedom in Antwerp’s ultra-Orthodox Jewish Schools," 8(3) Journal of School Choice 475-502.
Perry-Hazan, L., Almog, S., & Ali, N. (2013). "Applying International Human Rights Standards to National Curricula: Insights from Literature Education at Jewish and Arab Israeli High-Schools," VI(1) Northwestern Interdisciplinary Law Review 1-20 (joint first authors).
פרי-חזן, ל' (2013). "הזכות לחינוך: קווים לדמותה בעידן של מהפכה חוקתית", משפט ועסקים טז, 233-151 (כרך מיוחד לכבוד 20 שנים למהפכה החוקתית).
Almog, S. & Perry Hazan, L. (2013). “Contesting Religious Authoriality: The Immanuel ‘Beis-Yaakov’ School Segregation Case,” 26(1) The International Journal for the Semiotics of Law 211-226 (joint first authors).
Almog, S. & Perry Hazan, L. (2012). "Conceptualizing the Right of Children to Adaptable Education," 20 The International Journal of Children's Rights 486-500 (joint first authors).
אלמוג, ש' ופרי-חזן, ל' (2012). "דת, מגדר ומשפט בפרשת עמנואל: מילים, קולות ופרשנויות", עיונים בשפה וחברה 5 (2-1), 221-205 (תרומת המחברות שווה).
Almog, S. & Perry Hazan, L. (2011)."The Ability to Claim and the Opportunity to Imagine: Rights Consciousness and the Education of Ultra-Orthodox Girls," 40(2) Journal of Law and Education 273-303 (joint first authors).
Policy Papers
הראל א' ופרי-חזן ל' (2023). החופש האקדמי והאיומים עליו בעקבות ההפיכה המשטרית (פורום המרצות והמרצים למשפטים למען הדמוקרטיה).
רובין, א', נוביס-דויטש, נ' ופרי-חזן, ל' (2020). חרדים באקדמיה: בין נשירה לתקווה (קרן רוטשילד-קיסריה).
בירנהק, מ' ופרי-חזן, ל' (2015). "יורדים מהגדר: על חזור המנכ"ל החדש המסדיר מצלמות מעקב בבתי ספר". עורך הדין.
פרי-חזן, ל' (2013). "ערכי מערכת החינוך בישראל ומקום החינוך הערכי בה: אימוץ נרטיבים מתחום המשפט (בחלון חדש, קובץ PDF)", בתוך: חינוך לערכים בעולם משתנה (עפרה ברנדס ורעות יששכר עורכות, היזמה למחקר יישומי בחינוך, האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים), עמ' 114-109.
פרי-חזן, ל' (2012). "תשלומי הורים במערכת החינוך בישראל: מסגרת נורמטיבית והמלצות לשינוי מדיניות" (נייר עמדה שהוגש לוועדה הציבורית להסדרת סוגיית תשלומי ההורים במוסדות חינוך מוכרים שאינם רשמיים, משרד החינוך).
רי-חזן, ל' (2012). "החסר בתכנית לימודי יסוד לחטיבות העליונות: ניתוח המדיניות והשלכותיה על מימוש הזכות לחינוך" (נייר עמדה שהוגש לוועדה הציבורית לבדיקת מבנה בחינות הבגרות, משרד החינוך).
אלמוג, ש', עלי נ' ופרי-חזן, ל' (2010). "'ספרים כמו נופים': מימוש הזכות לחינוך מותאם באמצעות תכניות הלימודים בספרות לחטיבה העליונה בחינוך הממלכתי היהודי והערבי״ (המרכז היהודי ערבי באוניברסיטת חיפה).